Porteto/a centro cultural-Les Franqueses del Vallés [Spain]


 

Consergeria i recepció:•Control accessos, recepció, informació, atenció a la centraleta i control i vigilància de les instal·lacions durant l’horari d’obertura al públic.•Control del clauer i les claus, posada en marxa i tancament dels llums, del sistema d’alarmes, dels aparells de climatització, així com d’altres equips que siguin necessaris per al funcionament del Centre.•Efectuar el servei de taquilla presencial per al teatre i la sala d’exposicions, així com de qualsevol altra activitat que és desenvolupi al Centre i que requereixi aquest servei.•Portar les recaptacions en efectiu dels espectacles al Patronat un cop s’hagin realitzat.•Controlar l'accés del públic als esdeveniments que es portin a terme en el teatre, en la sala d’exposicions o en qualsevol espai del Centre que es facin amb entrada prèviament comprada o reservada.•Efectuar el control de sala durant els espectacles al teatre i durant les visites a les exposicions i donar suport al públic i al personal tècnic en qualsevol incidència que pugui sorgir.•Realitzar tasques de suport tècnic a les activitats organitzades pel Patronat, per l’Ajuntament o per entitats prèviament autoritzades que ho requereixin. Aquest suport tècnic inclou una il·luminació bàsica (llum blanca en escenari i sala), sonorització bàsica (microfonia per a parlaments, debats, conferencies, etc) i projeccions (DVD, Powerpoint, streaming, etc). Tot el personal de consergeria haurà de poder prestar aquests serveis de suport bàsics i hauran de seguir sempre les pautes i manuals d’ús dels equips.

•Controlar l’ús dels espais d’acord amb les autoritzacions realitzades pel Patronat i el calendari d’activitats, que s’haurà de revisar cada dia. No es donarà permís d’ús de les instal·lacions a persones o grups que no estiguin prèviament autoritzades pel Patronat. Caldrà informar al Patronat de qualsevol incidència al respecte, i també quan una activitat estigui programada al calendari i no es porti a terme sense previ avís.•Revisar i actualitzar, diàriament, el taulell d’anuncis i els expositors d’informació, amb els fullets i cartells enviats pel Patronat seguint les seves indicacions. Qualsevol altre tipus de difusió haurà de comptar amb el vistiplau del Patronat.•Mantenir tots els espais del Centre en ordre i tots els equips i eines de treball endreçats en el seu lloc corresponent.•Fer un seguiment de bon estat de totes les instal·lacions i equips del Centre S’haurà d’efectuar una revisió setmanal de tots els espais i instal·lacions i caldrà disposar d’una persona localitzable que en cas d’emergència pugui assistir al Centre durant les hores necessàries i informar al Patronat immediatament sobre qualsevol incidència.•Fer abans dels mes de tancament una revisió a fons de totes les instal·lacions i equips i fer una actualització dels inventaris.•Permetre, quan sigui autoritzat pels tècnics de l’Àrea de Cultura, la revisió o inspecció de les instal·lacions i equips per part de tècnics municipals o d’empreses externes que hagin sigut contractades per l’Ajuntament a tal efecte. Vigilància i control:•Vetllar pel correcte ús i conservació de totes les instal·lacions i dels equips. Caldrà informar al Patronat de qualsevol ús incorrecte.•Vetllar per que cap activitat destorbi el correcte funcionament del servei de Biblioteca o de qualsevol altra activitat que es desenvolupi al Centre.•Controlar els aforaments en qualsevol activitat que es desenvolupi al Centre.•Fer acomplir les normes i pautes contemplades a l’annex 1 d’aquest Plec de prescripcions tècniques i les que siguin requerides pel Patronat per al bon desenvolupament del servei i per al correcte ús de les instal·lacions, informant al Patronat immediatament sobre qualsevol incident al respecte.•Vetllar perquè no s’organitzin ni celebrin jocs d’atzar amb apostes de caràcter econòmic o activitats recreatives amb caràcter lucratiu a cap dependència del Centre.•Tenir coneixement del Pla d’Autoprotecció (PAU) del Centre Cultural Bellavista, vetllar per el compliment de les seves disposicions i actuar segons les pautes marcades en cas d’emergència

Tipo de puesto: Contrato temporal
Duración del contrato: 4 meses

Salario: 470,00€-760,00€ al mes

Horario:

  • Solo fin de semana

Ubicación del trabajo: Empleo presencial

Fecha de inicio prevista 20/05/2023


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال