HR-konsulent med lyst til sort bælte i hele HR-paletten [Denmark]


 

Har du appetit på at holde styr på HR-kerneopgaver som personaleadministration, rekruttering, ansættelse, APV og trivselsmålinger? Bliver du glad af løbende at forbedre og vedligeholde data og processer, der bidrager til endnu bedre on- og offboarding, og får du god energi af at være med til at drive udviklingsprocesser? Så kom, og bliv vores nye kollega i Danske Regioners Team for HR og intern kommunikation.

Dine arbejdsopgaver
Du kommer til at sikre høj kvalitet i kerneopgaver som personaleadministration og kompetenceudvikling. I fællesskab med teamet står du for at drive processer som fx MUS, APV og trivselsmålinger. Desuden spiller du en vigtig rolle i at bidrage til udviklingsopgaver, som opstår, når vi i fællesskab finder nye måder at forbedre vores kommunikation og processer på. Som vores nye HR-konsulent:

  • er du procesansvarlig for vores processer ved on- og offboarding
  • bliver du vores specialist inden for HR-administration og får ansvar for at vedligeholde data i vores personale- og rekrutteringssystem, Emply
  • bistår du med opgaver på det personalejuridiske område og sikrer, at vi har styr på GDPR i HR-processerne
  • sikrer du, at vores personalepolitikker og -guide er opdateret og flugter med organisationens behov
  • vedligeholder og opdaterer du kontrakter og tillæg og indgår i et tæt samarbejde med vores økonomiafdeling

Din nye arbejdsplads
I Danske Regioner arbejder vi med vigtige, politiske og komplekse samfundsopgaver, når vi varetager vores rolle som interesse- og arbejdsgiverorganisation for de 5 regioner. Vi er her ikke for sjov, men det skal være sjovt at være her.

I HR og intern kommunikation har vi ansvar for hele paletten inden for HR, og vi arbejder med udgangspunkt i Danske Regioners organisatoriske strategi. Et af målene er, at vi ønsker at være en sund og bæredygtig arbejdsplads. Derfor har vi et stort fokus på, hvordan vi i HR bedst muligt understøtter vores psykiske, fysiske og sociale sundhed i Danske Regioner.

Du bliver en del af et team på i alt 4, hvor vi samarbejder om bl.a. rekruttering og test, organisationsudvikling, kompetenceudvikling, ledelsesudvikling, arbejdsmiljø og trivsel, branding og kommunikation.

Vores vigtigste råstof er medarbejderne og de kompetencer, vi har hver især og ikke mindst i fællesskab. Derfor arbejder vi i HR aktivt for at tilknytte dygtige medarbejdere, tiltrække de bedste kandidater og udvikle kompetencer, så de matcher dagens og fremtidens behov.

Dine kvalifikationer
Vi er på udkig efter dig, der har en lige så stor portion godt humør, positivitet og ansvarsfølelse som os. Vi holder af at samarbejde og er derfor primært fysisk til stede i vores flotte rammer på Østerbro, hvor vores kollegaer har nem adgang til os - og vi til dem.

Du er nok i begyndelsen af din karriere, og du har lyst til at udvikle et stærkt HR-fagligt fundament. Du kan lide at bidrage til fællesskabet og tænke på tværs af opgaverne, så vi sammen får skabt holdbare løsninger, der bidrager til, at HR-butikken kører som smurt.

Vi lægger vægt på, at du er fleksibel og trives med, at to dage sjældent er ens. Du er stærk på at samarbejde både i et team og på tværs af organisationen, og her trækker du på din gode situationsfornemmelse.

Desuden forestiller vi os, at du:

  • har en videregående uddannelse fx cand.merc (HRM) eller lignende
  • har erfaring med og lyst til HR-administrative opgaver fx fra et studiejob
  • arbejder selvstændigt, systematisk og detaljeorienteret og løber bolden sikkert i mål
  • har flair for it, særligt excel, og er god til at sætte dig ind i nye systemer
  • er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt.

Vi tilbyder
Siger du ja til at arbejde hos os, får du gode kolleger, der bakker dig op, et team der prioriterer faglig sparring, og som tror på værdien af et godt grin. Vi har et bredt ansvarsområde, og derfor får du mulighed for at bidrage til løsninger på hele HR-paletten. HR indgår som en del af Danske Regioners Ledelsessekretariat, så du kommer helt tæt på organisationens processer og beslutninger.

Når vi spørger medarbejderne, hvorfor Danske Regioner er en god arbejdsplads, fremhæver de især udfordrende og meningsfulde opgaver, stort ansvar, fleksible arbejdsforhold, mulighed for hjemmearbejde, aktiv personaleforening og et godt kollegialt sammenhold, der er præget af uhøjtidelighed, engagement og et højt fagligt niveau. Læs mere om Danske Regioner som arbejdsplads her.

Sådan søger du
Ansøgningsfristen er den 5. juni. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 8. og 9. juni. og 2. samtale den 13. juni. Vi bruger test mellem første og anden samtale.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt HR- og sekretariatschef Rikke Hjørringgaard tlf. 3011 9711, rih@regioner.dk eller teamleder Beate Iuel-Stissing tlf. 2041 6877, beais@regioner.dk.

Danske Regioner er en røgfri arbejdsplads, og vi opfordrer alle uanset køn, alder, religion og etnisk oprindelse til at søge.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال