Functieomschrijving
- Financiële opvolging en financieel beheer: opstelling van financiële tabellen en opvolging van de financiële evolutie van de projecten
- Uitwerking en opvolging van het budget van de investeringsprojecten
- Waken over het financiële evenwicht om een goede uitvoering van de projecten mogelijk te maken
- Opstellen van de dossiers van rechtvaardigingsstukken voor de subsidiërende overheden (voorbereiding en verificatie van de in te dienen documenten, het halen van deadlines, het opvolgen van de uitgaande post...)
- Opvolging van de liquidatie van de subsidie door de subsidiërende overheid en waken over het correct gebruik ervan
- Contacten met de subsidiërende overheden
- Bijdragen aan het opstellen van dossiers voor subsidieaanvragen
- Schrijven van brieven en opvolgen van zendingen
- Opmaak van beraadslagingen van het College en de Gemeenteraad betreffende elke stap in de evolutie van de dossiers (budgettaire vastlegging, goedkeuring van de financieringswijze, aanpassing van de uitgave)
- Opstellen van verzendingsformulieren voor de betaling van facturen
- Opstellen van invorderingsrechten
- Samenwerking met de gemeentekassa met het oog op het opstellen van vastgestelde rechten en met de dienst financiën in het kader van de opvolging van de budgettaire vastlegging
$ads={1}
Profiel
- Masterniveau (of gelijkwaardig) of bachelor met ten minste 3 jaar ervaring
- Tweetalig (Frans en Nederlands)
Jobgerelateerde competenties
- De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
Het financieringsplan opstellen - De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
-
Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen - Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)
Aanbod
- Een professionele missie in het hart van een gemeente rijk aan socio-economische uitdagingen
- Een arbeidsovereenkomst in het kader van een subsidie
- Voltijds of deeltijds (min half tijd)
- Eindejaarspremie
- Maaltijdcheques
- 100% terugbetaling van het woon-werkverkeer met openbaar vervoer (MIVB, NMBS, Tec, De Lijn)
- Mogelijkheid tot een taalpremie (slagen voor het Selor taalexamens)
- Een brutomaandloon gelijk aan de baremische graad van niveau A/B
Plaats tewerkstelling
GEMEENTEBESTUUR MOLENBEEK
Graaf van Vlaanderenstraat 20 1080 SINT-JANS-MOLENBEEK
Graaf van Vlaanderenstraat 20 1080 SINT-JANS-MOLENBEEK
Toon op kaart
Vereiste studies
- Master (MA)
- Academisch (gerichte) bachelor (ABA)
- Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)
- gelijkwaardig door ervaring.
Werkervaring
- Niet van belang
Talenkennis
- Frans (goed)
- Nederlands (goed)
Contract
- Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
- Contract van bepaalde duur
- Voltijds
- Dagwerk
Plaats tewerkstelling
- Graaf van Vlaanderenstraat 20 1080 SINT-JANS-MOLENBEEK