Administratief en financieel beheerder [Belgium]


 

Functieomschrijving

  • Financiële opvolging en financieel beheer: opstelling van financiële tabellen en opvolging van de financiële evolutie van de projecten
  • Uitwerking en opvolging van het budget van de investeringsprojecten
  • Waken over het financiële evenwicht om een goede uitvoering van de projecten mogelijk te maken
  • $ads={1}

  • Opstellen van de dossiers van rechtvaardigingsstukken voor de subsidiërende overheden (voorbereiding en verificatie van de in te dienen documenten, het halen van deadlines, het opvolgen van de uitgaande post...)
  • Opvolging van de liquidatie van de subsidie door de subsidiërende overheid en waken over het correct gebruik ervan
  • Contacten met de subsidiërende overheden
  • Bijdragen aan het opstellen van dossiers voor subsidieaanvragen
  • Schrijven van brieven en opvolgen van zendingen
  • Opmaak van beraadslagingen van het College en de Gemeenteraad betreffende elke stap in de evolutie van de dossiers (budgettaire vastlegging, goedkeuring van de financieringswijze, aanpassing van de uitgave)
  • Opstellen van verzendingsformulieren voor de betaling van facturen
  • Opstellen van invorderingsrechten
  • Samenwerking met de gemeentekassa met het oog op het opstellen van vastgestelde rechten en met de dienst financiën in het kader van de opvolging van de budgettaire vastlegging

Profiel

  • Masterniveau (of gelijkwaardig) of bachelor met ten minste 3 jaar ervaring
  • Tweetalig (Frans en Nederlands)

Jobgerelateerde competenties

  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen
  • De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
  • Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
    Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen
  • Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)

Aanbod

  • Een professionele missie in het hart van een gemeente rijk aan socio-economische uitdagingen
  • Een arbeidsovereenkomst in het kader van een subsidie
  • Voltijds of deeltijds (min half tijd)
  • Eindejaarspremie
  • Maaltijdcheques
  • 100% terugbetaling van het woon-werkverkeer met openbaar vervoer (MIVB, NMBS, Tec, De Lijn)
  • Mogelijkheid tot een taalpremie (slagen voor het Selor taalexamens)
  • Een brutomaandloon gelijk aan de baremische graad van niveau A/B

Plaats tewerkstelling

GEMEENTEBESTUUR MOLENBEEK
Graaf van Vlaanderenstraat 20 1080 SINT-JANS-MOLENBEEK
Toon op kaart


Vereiste studies

  • Master (MA)
  • Academisch (gerichte) bachelor (ABA)
  • Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)
  • gelijkwaardig door ervaring.

Werkervaring

  • Niet van belang

Talenkennis

  • Frans (goed)
  • Nederlands (goed)

Contract

  • Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
  • Contract van bepaalde duur
  • Voltijds
  • Dagwerk

Plaats tewerkstelling

  • Graaf van Vlaanderenstraat 20 1080 SINT-JANS-MOLENBEEK

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال