ADMIN OPERASI PART TIME / FULL TIME [Malaysia]


 

Mempunyai kemahiran analitik yang tinggi, teliti, mahir dan minat duduk depan komputer

Ringkasan tugas

Bertanggungjawap dalam menguruskan sistem jualan kedai (DYNAMODE)
Menyelenggara urusan database inventory
Menjaga sistem POS inventory supaya up-to-date dan mengikut standard yang diperlukan
Memastikan sistem berfungsi dengan baik di cawangan kedai
Mempunyai kemahiran komunikasi dan pengetahuan baik dalam operasi kedai dan sistem stor

Tanggungjawab

Terlibat dalam penyelesaian masalah dan decision-making urusan jualan
Bantu dalam kemaskini semakan harga, strategi dan pengurusan inventory produk dengan supervisor
Bertanggungjawap dalam pengurusan tunai termasuk penyediaan deposit bank, perubahan pesanan dan laporan jualan harian.
Mengurus dalam purchase requisition, purchase order dan penghantaran invois ke bahagian akaun untuk pembayaran
Membuat jadual penyelenggaraan jualan dengan penyelia cawangan
Membantu dalam membina Skop Operasi Standard (SOP) bersama dengan pengurus operasi

Membantu bahagian jualan mengikut keperluan
Memastikan staf kedai mengamalkan etika customer services yang bagu

Mempunyai karakteristik:
proaktif
fast respond
Berkemampuan untuk menilai dan mencari solusi permasalahan dengan pantas
Biasa berurusan dengan ramai orang
Cekap dan teratur
Berpengetahuan dalam Word, Excel, outlook dan perisianPOS diutamakan

Job Types: Part-time, Contract
Contract length: 6 months

Salary: RM1,500.00 - RM2,500.00 per month

Benefits:

  • Opportunities for promotion

Schedule:

  • Fixed shift

Supplemental pay types:

  • Performance bonus

COVID-19 considerations:
Telah mendapat vaksinasi penuh

Sponsored Ads


 

.

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال