Customer Service Teamlead [Belgium]


 

 $ads={1}

Functieomschrijving

Als verantwoordelijke manage je de dagelijkse organisatie waarbij je je Customer Service team zal aansturen, begeleiden en coachen.

Verbetervoorstellen implementeren en de processen steeds up-to-date houden daar hou je van.

Dagelijks meedraaien op de Customer Service dat is voor jou een must net als de proactieve en reactieve communicatie met onze klanten.

De vooropgestelde KPI's behalen behoort ook tot je takenpakket deze rapporteren doe je aan onze Operationeel Manager.

Profiel

Je hebt een eerste ervaring in een leidinggevende commerciële rol.

Studies zijn niet het belangrijkste, wel jouw commerciële ingesteldheid.

Wanneer chaos optreedt weet je ten alle tijde structuur en rust te bewaren.

Het Nederlands en Frans beheers je perfect.

Klantgerichtheid, vriendelijkheid, nauwkeurigheid, vrolijk, integriteit en eerlijkheid zijn zaken die bij jou passen!

Jobgerelateerde competenties

  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klanten: Particulieren
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Key accounts opvolgen
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen

Persoonsgebonden competenties

  • Plannen en organiseren
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Analyseren
  • Kritisch denken
  • Samenwerken
  • Klantgerichtheid

Aanbod

Je komt binnen onze familiale KMO terecht bij ons team waar collegialiteit centraal staat.

Wij voorzien een gedreven opleidingsplan om van jou een expert in het vak te maken. Daarnaast kan je steeds rekenen op je collega's voor ondersteuning.

Uiteraard mag je rekenen op een competitief loon aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, Ekivita, laptop, GSM met abonnement en 12 ADV dagen,...

Plaats tewerkstelling

GRAVELART
Groenestraat 139 A 8210 ZEDELGEM
Toon op kaart


Vereiste studies

  • Prof. bach. Bedrijfsmanagement
  • Prof. bach. Communicatiemanagement
  • gelijkwaardig door ervaring.

Werkervaring

  • Minstens 5 jaar ervaring

Talenkennis

  • Frans (goed)
  • Nederlands (zeer goed)

Contract

  • Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Dagwerk

Plaats tewerkstelling

  • Groenestraat 139 A 8210 ZEDELGEM

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال